MELAWAT ROHM WAKO


 
      (Yang pakai baju coklat di tengah-tengah tu Mr. Asuoka, Manager QC)

Setelah meninggalkan Rohm wako pada April 2001. Hari ini hamba datang semula ke tempat  bermulanya karier pekerjaan hamba sebagai seorang Engineer LED. Mengimbau kenangan lama sewaktu itu. Aku dikejutkan dengan suatu mimpi yang aneh iaitu menjadi talibarut jepun di Tanah Melayu atau dalam ertikata lain askar jepun.  Aku bangkit terkejut dari tidur dan terus mencela diriku sendiri kenapa sanggup jadi semacam itu. Beberapa hari kemudian aku dipanggil temuduga ke sana pada Feb 1998. Pada hemat hamba Rohm wako itu kilang perancis atau sebuah industri negara latin dek kerana namanya, namun peripenafsiranku meleset. Rupa-rupanya Rohmwako adalah kilang International yang bermarkaz di Kyoto @ Fukuoka Japan....Barulah hamba sedar mimpi itu merupakan tanda-tanda aku akan diterima bekerja di sana. Dok lah aku kat sana selama 3 Tahun yang kehidupan ku amat sibuk sehingga ada masanya aku terpaksa kena pergi ke kilang hari cuti untuk buat house keeping sebab ada pelawat lebih-lebih lagi costumer penting yang nak jengok kalau ada-ada lagi can nk upload order...SEMOGA SEMUANYA BERJAYA DAN MENDAPAT UNTUNG BESAR DI DUNIA DAN DI AKHIRAT

Comments

Popular posts from this blog

DJM2012_NOTA_SISTEM KAWALAN KOMPUTER

JF302 -Bab 2a

JF302 BAB 6- PLASTIK